Skaniai pavalgęs žmogus - laimingas


























Šią mintį pasiskolinau iš savo mamos. Skaniai pavalgęs žmogus - laimingas. Ir tikrai, šitai galėtų patvirtinti net mano katinas, kuris žinoma, nėra žmogus, bet gavęs nors gabalėlį krevetės, alyvuogę ar pelėsinio sūrio - dar ilgai murkia iš pasitenkinimo ir laimės. Galiu ir aš pati tai patvirtinti, nes puikiai prisimenu drauge grybų restorane "Café des Spores" vakarieniavusių bičiulių veidus. Nemeluoju - garbės žodis - vakarienės pabaigoje jie spindėjo didele laime ir pilnatvės šypsenomis. Iš to gerumo net ėmėme vienas kitam dalinti komplimentus ir šiltus atsisveikinimo bučinius bei planuoti, kur kitą kartą drauge patirsim tą skanaus valgio malonumą.

Kaip sako mano vyras (ir aš jam pritariu visais šimtu procentų), skanus maistas - didelė prabanga, prie kurios prisilietęs nenustosi jos ieškoti visą gyvenimą. Ir priešingai, prisiminkite kokį ne patį geriausią kulinarinį nutikimą - kaip tai sugadina nuotaiką, ar ne? Bet geriau tokius kartus pamiršti ir kuo dažniau mėgautis skaniais valgiais. Sakysite, kad per daug dėmesio skiriu maistui, nes gyvename ne tam, kad valgytumėme, o atvirkščiai - valgome tam, kad gyventumėme? Gali būti ir taip, bet aš norėčiau šią išmintį šiek tiek pagražinti - skaniai valgome tam, kad gyventumėme laimingai.

Ir dar kartą grįžtu prie pirmosios minties. Jei žmogus gali valgyti skaniai, vadinasi jis gali skirti laiko tam skaniam maistui pasiruošti arba gali už jį sumokėti. O jei jis jau turi to laiko skaniems patiekalams, o ne tik pasimaitinimui - ar gi jis nėra laimingas? Na, bent jau man atrodo, kad jei pavalgyti yra būtinybė, tai skaniai pavalgyti yra malonumas, ar ne?

Tai tokia įžanga pristatau - tam ta ram paaam - lietuvių tinklaraštininkų receptų knygą "Gyventi skanu". Kol dar neturiu jos rankose - sunku visa gerkle sušukti "Valio!", kuris vainikuotų ir Eglės iniciatyvą (merci beaucoup jai už skaidrias mintis!), ir visų tinklaraštininkų kūrybą, bet Jūs tai tikrai galite užbėgti į bet kurį knygyną ir pavartyti šią knygą. O jei patiks - galbūt ji ras vietą Jūsų knygų lentynoje. Kol dar nespėjote pavartyti - skubu pasigirti, kad "Gyventi skanu" rasite ir keturis mano receptus. Na, kaip mano... tiesą sakant, vienas jų - įkvėptas Zawadzkos, kitas - mano bobutės ir mano mamos, trečias ir ketvirtas atkeliavę iš vaikystės. Aš juos, žinoma,  laikui bėgant šiek tiek pakeičiau pagal savo skonį - taip jau nutinka su tais patiekalais, kuriuos gamini užsimerkęs, nė negalvodamas ir nebijodamas, kad nepavyks. Tikiuosi, kad patiks ir Jums. Brūkštelėkite žinutę, jei išbandysit (arba šiaip, jei norėsite ką nors pasakyt) ;)

Linkiu Jums skanaus lapkričio!

Komentarai

  1. Skaniai skaniai skaičiau ir beskaitydama prisiminiau:
    http://iyfit.tumblr.com/post/30573719466/berryhealthy-i-guess-im-the-best-person-ever

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą